Senaste nytt
1 week ago
Hamnplan avstängd!
Hela söndagen och måndag är hamnplan helt avstängd. Söndagen städar vi och gör om hamnplan till parkeringsplatser. Måndag saltar vi, så det inte damar så mycket i sommar. Trevlig helg på er!
... See MoreSee Less
View Comments
- likes 28
- Shares: 0
- Comments: 0
0 CommentsComment on Facebook
2 weeks ago
Tack för en lyckad ”vår” grill i går. Med invigning av Sandös nya vattenfall! ... See MoreSee Less
3 CommentsComment on Facebook
Va mysigt det ser ut och med härligt väder ☀️
Tack för en bra arrangerad grillkväll! 👏
Oj vad är de för vattenfall?
Dela detta:
- Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
- Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn
- Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X
- Dela på Pinterest (Öppnas i ett nytt fönster) Pinterest
- E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post
- Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut
